6 Νοε 2014

Σπιτικά Σοκολατένια Κρεπάκια!!!





Καλησπέρα!! Μετά από ένα αναγκαστικό διάλειμμα στις αναρτήσεις μου, επιστρέφω με τα γλυκά μου σοκολατένια κρεπάκια...Είναι τα αγαπημένα μου και γίνονται γρήγορα και εύκολα.



Τα κρεπάκια μου............
















Υλικά (10-12 κρέπες)

Για τη ζύμη
250 γρ. γάλα
125 γρ. αλεύρι
2 αυγά
80 γρ. μαργαρίνη λιωμένη
1 κουτ. του γλυκού ζάχαρη
μια τσιμπιά αλάτι

Για τη γέμιση
Άφθονο άλειμμα σοκολάτας
και ότι άλλο εμείς θέλουμε (Μπισκότα, Μπανάνα, Λευκή σοκολάτα κ.α.)
Εγώ βέβαια τις προτιμώ μόνο με σοκολάτα...

Εκτέλεση

Βάζουμε το αλεύρι σε μια λεκανίτσα, κάνουμε μια λακκούβα στη μέση και ρίχνουμε το γάλα, τα αυγά, τη μαργαρίνη, τη ζάχαρη και το αλάτι. Τα αναμειγνύουμε πολύ καλά και το αφήνουμε στην άκρη να ξεκουραστεί για 1 ώρα.

Μόλις περάσει η 1 ώρα, παίρνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι και το τοποθετούμε στη φωτιά. Μόλις κάψει χαμηλώνουμε την ένταση του ματιού και αλείφουμε με ελάχιστη μαργαρίνη το τηγάνι (Αυτό το κάνουμε πριν από κάθε κρέπα που φτιάχνουμε). Παίρνουμε κουταλιά κουταλιά τη ζύμη τη ρίχνουμε στο τηγάνι και το κουνάμε γύρω - γύρω να πάει η ζύμη παντού. Με μια μεγάλη σπάτουλα τη γυρίζουμε και από την άλλη να ψηθεί καλά.

Όταν είναι όλες έτοιμες τις γεμίζουμε με το άλειμμα σοκολάτα και τις διπλώνουμε σε τριγωνάκια.

***Μην αγχωθείτε η πρώτη κρέπα πάντα χαλάει...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου