21 Σεπ 2014

Τηγανίτες με ελάχιστο λάδι…








Καλησπέρα. Με τις δουλείες που έχω, δεν μου μένει χρόνος να αναρτήσω τις συνταγές μου άμεσα. Τουλάχιστον προλαβαίνω και φωτογραφίζω για να είναι έτοιμες για ανάρτηση. Βλέπετε όσος χρόνος και να μου μένει τον περνάω δημιουργικά με τη μικρή μου, που μεγαλώνει με γοργούς ρυθμούς.

Λοιπόν την παρακάτω συνταγή την ανακάλυψα καθώς πειραματιζόμουν στην κουζίνα. Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, που είναι μέρες νηστείας, στο σπίτι μας αγαπάμε να φτιάχνουμε τηγανίτες!! Και εγώ επειδή δεν συμπαθώ το λάδι το τηγανιτό, αποφάσισα να μην βάλω. Έτσι έφτιαχνα πρώτα τις δικές μου χωρίς λάδι και στους υπόλοιπους με ελαιόλαδο. Μέχρι τη στιγμή που δοκίμασαν και οι υπόλοιποι του σπιτιού και τώρα τρελένονται για τις τηγανίτες μου!!!
Οι τηγανίτες συνήθως γίνονται με αλεύρι και νερό, προσθέτοντας λίγο αλατάκι για γεύση και κάποιοι ίσως βάλουν αυγά ή γάλα.
Ψάχνοντας για υλικά που θα δώσουν γεύση, αλλά παράλληλα και να είναι νηστίσιμα, πρόσθεσα ταχίνι και μέλι. Ενώ μια διαφορετική νότα δίνει η κανέλα.
Αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και το καλύτερο θα είναι να το δείτε και στην πράξη.





Οι Τηγανίτες μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Υλικά για 30 τηγανίτες

250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις

100 γρ. ταχίνι

50 γρ. ζάχαρη

50 γρ. μέλι

Κανέλα

Λίγο αλάτι

Νερό χλιαρό περίπου 300 – 350 ml

Λίγο λάδι

 

Εκτέλεση

Βάζουμε το αλεύρι σε ένα μπολ. Ρίχνουμε σιγά σιγά το νερό, έως ότου έχουμε μια ρευστή ζύμη. Προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε πολύ καλά. Αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί για 30 λεπτά με 1 ώρα.

Παίρνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι το τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά, προς δυνατή φωτιά και το αλείφουμε με ελάχιστο λάδι (εγώ το κάνω με χαρτί κουζίνας), δεν θέλω πολύ, ίσα ίσα να γυαλίζει. Ρίχνουμε τη ζύμη κουταλιά κουταλιά μέσα στο τηγάνι. Αφήνουμε για λίγο από τη μια πλευρά και γυρίζουμε και από την άλλη.
 

Τρώγονται ζεστές και κρύες.

Μπορούμε να τις συνοδέψουμε με ότι υλικό θέλουμε. Μέλι και ταχίνι, Άλειμμα Σοκολάτας, Σιρόπι Σοκολάτας, Ξηροί καρποί, Μαρμελάδα …

Αλλά τρώγονται και σκέτες… Είναι υπέροχες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***Extra Tips***

*Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αλεύρι ολικής άλεσης.

**Με καστανή ζάχαρη γίνονται ακόμη πιο ωραίες.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου